2025/2026 н.р. Методичні рекомендації

Лист МОН від 13 серпня 2025 р. № 1/16828-25 “Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2025/2026 навчальному році

Лист МОН від 22 серпня 2025 року “Про організацію 2025/2026 навчального року в закладах загальної середньої освіти”

ЛистМОН від 22 серпня 2025 року № 1/17500-25 “Про загальнонаціональну хвилину мовчання”

Лист ІМЗО від 18.07.2025 №21/08-624 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2025/2026 навчальному році”

Наказ МОН від 20 серпня 2025 р.№ 1162 “Про внесення змін у методичні рекомендації щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні”

Лист МОН № 1/13233-25 від 24.06.2025 “Щодо Положення про учнівський олімпіадний та турнірний рух”

Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2026»

Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2026»

Лист МОН № 1/9090-25 від 05.05.2025 «Про утворення спеціальних класів  у 2025/2026 н. р.»

Лист МОН від 28.08.2025 № 1/17853-25 «Щодо організації дошкільної освіти дітей у 2025/2026 навчальному році»

Лист ІМЗО від 07.07.2025 № 21/08-586 “Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти України в 2025/2026 навчальному році»”

Лист МОН від 26.08.2025 № 1/17666-25 “Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2025/2026 навчальному році”

Лист Міністерства освіти і науки України від 14 березня 2025 р. № 1/4895-25 «Про окремі питання оцінювання результатів навчання»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2024 Р. № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти з урахуванням потреб людей з порушеннями мови, слуху, комунікації, руху, батьків із дітьми, людей старшого віку та інших суспільних груп, у яких описано особливості організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами з урахуванням порушень розвитку

Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»

Навчально-методичний посібник «Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти».

Інформаційно-методичні матеріали для проведення Дня знань та Першого уроку в 2025/2026 навчальному році “НАШ КОД СВОБОДИ”


Посібники

10 ключових документів для вчителів перед стартом 2025/2026 навчального року

Методичні рекомендації щодо створення позитивного психоемоційного клімату в шкільних колективах